söndag 23 maj 2010

fan vad jag saknar henne
fan vad jag saknar henne
fan vad jag saknar henne

och jag har gett bort ännu en bra kent låt till ingen nytta.
va tvungen att trycka på nästa. den som va min favorit.
påminner nu för mycket om s.

och hon dyker upp både i mitt huvud och på facebook.
vill bara radera henne.
jag vill inte känna något längre.
ta bort känslorna jag har.
för jag orkar inte mer.
ta bort henne ur mitt hjärta och min själ.
för hon finns där fortfarande.
fan också.
jag saknar henne.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va livet kan vara tungt ibland! Kämpa på! Det kommer känns bättre, du kommer hitta en ny kärlek.. vet att det inte är någon tröst nu kanske men det är sant :)
Kram på dej!
/H

Anonym sa...

Håller med H. Du kommer att hitta någon ny. Någon som förtjänar dig och som kommer att finnas där för dig no matter what! Tänker på dig och hoppas att livet kommer behandla dig bättre framöver. Stor kram! // Amanda

Anonym sa...

Kan bara hålla med de andra. Jag hoppas också att du kommer att träffa någon som förtjänar dig snart. Ta tid på dig bara, kanske behöver du spendera lite tid med dig själv. Kramar Em