måndag 2 juni 2008

helt plötsligt är det faktiskt sommar

jag ligger i sängen och tittar i taket. där är märken som jag inte tänkt på innan. som jag är ganska säker på att jag inte har gjort. efter att ha sugit i sig mer än ett paket cigg i helgen så är nikotinsugen på stark frammarsch och jag tuggar frenetiskt på det sista nikotintuggumit.

jag håller på att tvätta samtidigt som jag försöker sortera mina tankar. vad händer i veckan? vad måste göras? vilka grejer måste jag ta tag i som har med resan att göra? borde jag köpa cigg? jag borde gå ner mer i vikt.. vad känner jag för s.? borde vi prata om att jag ska åka? antagligen. varför har hon inte svarat på mitt sms jag skickade igår kväll? kan märkena i taket komma ifrån när jag och ca. jagade en spindel där? nej. antaligen inte.

helgen va skön och innehållsrik och flög därmed förbi. landet i fredags och hängde sen med s. i lördags. hela söndagen spenderades på två olika stränder. kvällen avslutades på ribban vi satt kvar tills solen gått ner och det va bara vi och några ensamma joggare kvar.

pratar med mamma och syrran i telefon. planerar och ordnar. jag kollar klockan och ica stänger om 5 min. jag hinner om jag går nu. snus, det får bli snus, cigg är ju så jäkla onyttigt.

Inga kommentarer: